close
تبلیغات در اینترنت
آستون‌مارتین ویراژ 2012 ؛ شکوه یک سوپراسپرت


زیبا ترین سایت ماشین همراه با عکس و فیلم
MASHINE.RZB.IR|ماشین-خوش آمدید�
قالب وبلاگ
نظر سنجی
نظرتون درباره این وب سایت چیه؟؟؟







عاشق کدوم ماشین هستید؟؟؟















نظرتون درباره قالب جدید چیه؟؟؟



آرمین وحید محمدی: برند انگلیسی آستون مارتین، سال گذشته میلادی نماد تجربه صد ساله خود در صنعت خودروسازی جهان را به نمایش گذاشت. آستون مارتین ویراژ که همانند سایر محصولات این خودروساز طراحی منحصر به فردش، اصالت این برند را به بیننده القا می کند، یک خودروی اسپرت با تلفیقی از مفاهیم قدرت، راحتی و لوکس بودن است . . .

Aston Martin 2012 Virage Coupe

ویراژ که گام دیگری از سری محصولات آستون مارتین در استراتژی معماری VH آن است، را می‌توان بین دو مدل DB9 و DBS قرار داد. پیشرانهV12 دست ساز این خودرو که در بخش میانی قسمت جلو جای داده شده، توانایی تولید 490 اسب بخار قدرت و 570  نیوتن‌متر گشتاور را دارد. ترکیب این نیروگاه با جعبه دنده اتوماتیک و انتقال نیروی تولیدی از طریق میل گاردانی از جنس فیبرکربن به چرخ ها در کنار توزیع وزن عالی آن، تعادل کم نظیری را میان قابلیت های اسپرت و لوکس بودن خودروهای آستون مارتین به وجود آورده است.

Aston Martin 2012 Virage

آستون مارتین توجه بسیاری به ارتقای قابلیت های دینامیکی ویراژ داشته است تا بتواند تجربه جدیدی از رانندگی را در خودروهای سواری خود ارائه کند.  سیستم دمپینگ جدید به کار گرفته شده در این خودرو به صورت هوشمند مسیر جاده را آنالیز می کند تا بهینه‌ترین پایداری را در شرایط مختلف ایجاد کند.  این سیستم دارای پنج حالت سفتی متغیر است.

برای کمک به تسلط بیشتر راننده، یک دکمه اسپرت در کنسول ویراژ قرار داده شده که با فشار دادن آن عملکرد پدال گاز حساس تر و بیش تر شده و همچنین دنده ها با سرعت بیشتری تعویض می‌شوند.

Aston Martin 2012 Virage

آستون مارتین ویراژ به صورت استاندارد با ترمزهای سرامیک کربنی CCM عرضه می شود که از کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب بهره می برند و در حدود 12.5 کیلوگرم نیز از دیسک های ترمز چدنی متداول سبک‌تر هستند.

Aston Martin 2012 Virage

ویراژ تکنولوژی ساخت خود را از مدل DBS این برند به عاریت گرفته و آن را با راحتی و اصلاحاتی که درDB9 پیدا می شود ترکیب کرده است. سازه آلومینیومی  VH آستون مارتین که استخوان‌بندی خودروهای اسپرت این برند را شکل می دهد، از صنعت هوا و فضا، جایی که هدف نهایی تنها کاهش وزن است، الهام گرفته شده است. ارتفاع کم خودرو و پهنای زیاد آن نیز کمک شایانی به عضلانی‌تر جلوه‌گر شدن آن کرده اند.

Aston Martin 2012 Virage

از مهم‌ترین مشخصه‌های ظاهری این خودرو را می توان مواردی همچون چراغ های BiXenon که در امتداد خطوط کناری خودرو قرار داده شده، جلو پنجره آلومینیومی جدید الهام گرفته شده ازمدل One-77  با پنج تیغه افقی، سپر جدید جلو، گلگیرهای کناری با نشان انحصاری آستون مارتین که شامل شش LED است، رینگ های 20 اینچی با پره‌های پنج گانه دوبل به صورت استاندارد ( و یا با طرح 10 پره الماسی در نمونه‌های سفارشی ) و در آخر دیفیوزر عقب همرنگ بدنه دانست.

Aston Martin 2012 Virage

با باز کردن درب‌های خودرو که همانند بال‌های قو باز می شوند، سرنشینان با اتمسفری تشکیل شده از ترکیب هفت نوع چرم نفیس دست دوز روبرو می‌شوند. این ترکیب از هر دو سوی داشبورد خودرو به سمت درب‌ها و صندلی ها کشیده شده است تا به محض ورودتان چشم شما را به سرتاسر کابین بکشاند! لازم به ذکر است که تنها 70 ساعت کاری زمان توسط زبده ترین مهندسان و طراحان صرف ساخت فضای داخلی هر ویراژ می شود.

Aston Martin 2012 Virage

از جمله تجهیزات برجسته به کار گرفته شده در داخل این خودرو می توان به سیستم ناوبری جدید مجهز به نرم افزار رهیاب گارمین، صفحه نمایش 6.5 اینچی، صندلی های اسپرت گرم شونده، کروز کنترل، درگاه بلوتوث برای اتصال تلفن همراه و سیستم صوتی قدرتمند آستون مارتین با 700 وات قدرت خروجی و مجهز به صدای دالبی Pro Logic II  و امکان اتصال iPod به آن اشاره کرد.

Aston Martin 2012 Virage

همان طور که گفته شد در قلب آستون مارتین ویراژ ، پیشرانه‌ای شش لیتری V12 آستون مارتین که در کارخانه در « کلن » آلمان ساخته می شود قرار دارد.  هر پیشرانه در حدود 20 ساعت زمان را به ساخت خود اختصاص می دهد.

این پیشرانه که بیش از 85 درصد گشتاور را از دور موتور 1500 در اختیار راننده قرار می دهد، نیروی تولید شده خود را توسط جعبه دنده اتوماتیک و هوشمند شش سرعته Touchtronic II به چرخ ها منتقل می‌کند. همچنین راننده می‌تواند به کمک شیفترهای دارای پوشش چرم نصب شده در پشت فرمان، به صورت دستی نیز اقدام به تعویض دنده ها کند.

Aston Martin 2012 Virage

اما یکی از مهم‌ترین سیستم های ایمنی جدید به کار رفته در ویراژ را می‌توان سیستم دمپینگ تطبیق شونده یا ADS به شمار آورد.  در این سیستم هر دمپر دارای پنج حالت متغیر است که به کمک سنسورهای نصب شده در دور تا دور خودرو وهمچنین ECU خودرو، نوع مسیر و جاده پیش روی را شناسایی و با توجه به آن میزان سفتی و ارتفاع خودرو را در هر بخش تعیین می کند.

واحد کنترل الکترونیکی خودرو نیز  به صورت هوشمند و با استفاده از سنسورهای شتاب سنج، فرمان، گاز و ترمز ABS مناسب ترین وضعیت را برای دمپرهای خودرو انتخاب می کنند.

Aston Martin 2012 Virage

سیستم کنترل پایداری DSC آستون‌مارتین، در این مدل از مجددا برنامه‌‌ریزی شده است. این سیستم سه مرحله‌ای به راننده این امکان را می دهد تا با توجه به نوع رانندگی میزان دخالت سیستم های کمکی الکترونیکی را تنظیم کند. در حالت پیش فرض این سیستم روشن است و هر گونه هرزگردی چرخ ها در شرایط دشوار را متوقف می سازد و بیشترین ایمنی ممکن را بدون به دردسر افتادن راننده فراهم می سازد.

با نگه داشتن دکمه  DSC به مدت چهار ثانیه، حالت Tracking Mode فعال می شود که دخالت سیستم الکترونیکی برای ایجاد پایداری را تا حد زیادی به تاخیر می‌اندازد تا راننده بتواند سواری هیجان انگیز اما ایمنی را تجربه کند.  با فشار دادن مجدد دکمه DSC برای پنج ثانیه دیگر، این سیستم به صورت کامل از مدار خارج می شود.

Aston Martin 2012 Virage

آستون مارتین ویراژ در مرکز طراحی این شرکت واقع در Gaydon در انگلستان طراحی شده است. این خودرو در همان کارخانه ای که مدل های DB9 و DBS تولید می شوند ساخته می‌شود.

« مارک ریچمن » طراح ارشد آستون مارتین در مورد این خودرو می‌گوید: ویراژ زبان طراحی محصولات آستون را به مرحله جدیدی رسانده چرا که ما در این خودرو از جزییات جدیدی به خصوص در بخش جلو استفاده کرده ایم ؛ این یعنی جسارت بیشتر در برند آستون!

Aston Martin 2012 Virage

در خاتمه باید اشاره کنیم که آستون مارتین ویراژ در دو مدل کوپه با قیمت پایه‌ای 208,295 دلار و همچنین رودستر ( Volante ) با قیمت 223,295 دلار به فروش می‌رسد. در نمونه‌های سفارشی نیز حداکثر قیمت این سوپراسپرت بریتانیایی به مرز 270,000 دلار خواهد رسید.

Aston Martin 2012 Virage Volante & Coupe

 




درباره : آستون مارتین ,
بازدید : 54
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


[ شنبه 11 آذر 1391 ] [ 22:2 ] [ نویسنده : admin ]
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
.: Weblog Themes By SibTheme :.



درباره وبلاگ

اين وب سايتو روي علاقه طراحي كردم.اميدوارم خوشتون بياد.برا عشق ماشينا(مثل خودم)مطالب جالبو جمع آوري كردم.نظر يادتون نره.به صفحات دیگه سایت سر بزنید.چند روزيكبارم سايت بروز ميشه.بازم سر بزنيد.شماهم با نظراتون ما رو اميدوار به"به روز شدن"سايت كنيد.براي ديدن فيلم ها هم با موزیلا سايتو باز كنيد.چند روزي يكبار مطالب جديد ميذارم.بازم سر بزنيد!
اعضاء
register
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد



login

نام کاربری :
رمز عبور :

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آرشيو مطالب
آخرين مطالب
سلام تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1391
یک گاراژ رویایی در لاس وگاس تاریخ : جمعه 28 تیر 1392
فورد موستانگ GT جنگنده تاریخ : جمعه 28 تیر 1392
رقیب استرالایی بوگاتی تاریخ : جمعه 28 تیر 1392
امبورگینی آونتادور زیر سایه Wheels&more تاریخ : چهارشنبه 08 خرداد 1392
روح بی رحم ونتیج S تاریخ : چهارشنبه 08 خرداد 1392
Nissan GT-R Gentleman Edition تاریخ : چهارشنبه 08 خرداد 1392
پورشه 918 اسپایدر، مهار ناپذیر پاک تاریخ : چهارشنبه 08 خرداد 1392
CC100 ؛ سورپرایز 100 سالگی آستون تاریخ : دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
بی ام و M5 رکورد زد! تاریخ : دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
جستجو

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 213
کل نظرات : 14

آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 193
باردید دیروز : 25
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 593
بازدید سال : 5,568
بازدید کلی : 31,060